Sommar?

2011-05-24 @ 23:25:52
Slutet på maj och vädert är helt ute och cyklar. 20 grader varmt ena dagen, ösregn storm och 11 grader varmt andra. Det där med kläder efter väder funkar ju sådär bra just nu. På tal om kläder så köpte jag lite trevliga basplagg i helgen, sådana perfekta saker att slänga på sig en sommarkväll när man sitter och grillar. Inte speciellt roliga kläder att köpa men användbara :)

På tal om att det snart är sommar så undrar jag varför jag överhuvudtaget ska vara i skolan fram tills den 1 juni. Har inga lektioner för det enda som är resten av klassen har är ridning och den kan jag inte vara med på. Förlorar massa tid på att åka fram och tillbaka och blir bara extremt stressad av att sitta där och inte göra ett dugg. Eller ja, jag får umgås med bra folk i alla fall. Känner att sommarlovet är behövligt inom snar framtid annars lär det icke gå bra för mig. Är lite för känslig för mitt eget bästa just nu, orkar inte göra speciellt mycket mer än springa runt och fika med folk och fä. Aja, det ska nog bli bra när jag får ordning på min kropp och tar en liten paus från verkligheten!
Sålänge lever jag i nuet och tar dagen som den kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback