Saknad och trötthet.

2011-05-26 @ 00:56:14
Ligger i sängen med datorn på magen och halvsover. Saknar min fina pojkvän och lite allt möjligt här i livet just nu. Ska strax bädda ner mig och kolla på en film och försöka få bort febern tills imorgon, har inte tid att bli sjuk nu! Funderar på om jag ska kolla på over the hedge eller ett avsnitt av O.C. Får nog fan bli "på andra sidan häcken". har tänkt på den sen jag och brorsan åt kakor för några dagar sen.

"RJ: Do you like the cookie?
Hammy the Squirrel
: I like the cookie!
RJ
: [Throws cookie away] Well this cookie's yuck!
Hammy the Squirrel
: But I thought I liked the cookie..."

Ganska skönt att kolla på en film där man slipper tänka under tiden man kollar, haha :)


Sötaste Lacci <3 Saknade lille ponnybusen.
Sista bilden och dagen tillsammans.




Sov gott och hoppas ni har haft en bra dag! Nu ska jag som sagt bädda ner mig och mysa så gott det går själv. Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Han finns kvar och du vet var, det är bara att komma när du vill. kram

2011-05-26 @ 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback