I just need to be a little crazy.

2011-03-09 @ 23:19:01
Väskan är packad och jag är taggad på att lämna denna byn och ha en härlig helg med fint folk. Jag älskar mina små semstrar från klippan, man är så himla låst här och det är alltid kul att träffa nytt folk. Torsdag till måndag kommer att spenderas i Helsingborg där jag bland annat kommer jobba på SM i hoppning. Mitt i-landsproblem är just nu hur fan jag ska klara att ta min stora resväska, sportbag och vanliga väska till stationen och sen på tåget till HBG och sen bussen till skolan.. Jag klarade mig utan problem till Göteborg för någon helg sen men då hade jag mindre packning plus att jag inte åkte samtidigt som alla pendlare åkte. I vanliga fall får man inte ens en sittplats på tåget och bussen så ska bli intressant att se hur jag ska få plats imorgon ;)


foto: Mathilda Ahlberg

Vad händer annars för kul i folks liv ? Själv tror jag att någon har bytat ut min häst eller något för 3 dagar i rad har hon varit en liten ängel fast att vi red ut idag och i förrgår och red ute i paddocken igår. Någon har i alla fall hänt och det är positivt :) Hon fick hoppa ett litet räcke igår med och det var uppskattat vill jag lova. Nu måste jag sova så jag vaknar när klockan ringer 05.20.


Min fina lilla packning!

Sov gott :)

-FridaStuhr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback