Söndag..

2011-03-20 @ 23:03:52
Dvs snart måndag.. Fast måndagar är inte lika jobbiga nu som dom var förr :) För några månader sen var jag konstant trött och hade inte ork att göra något vettigt alls. Skulle jag kolla på tv/film somnade jag på 2 sekunder oavsett om det var sent på kvällen eller mitt på dagen, satt jag i skolan fick jag kämpa för att hålla mig vaken under lektionerna och för att inte tala om att pendla... Somnade ALLTID på tåget eller bussen beroende på vad jag åkte och jag vet inte hur många gånger jag var nära på att åka förbi klippan. Rätt kul att se hur mycket som kan hända på så pass kort tid. Idag är jag mer eller mindre alltid pigg. Jag väljer att tolka det som att jag trivs med mitt liv som det är nu :)



Nu är jag dessutom ganska så mycket snällare imot min kropp med. Äter som jag ska, tränar, sover som jag ska och tja är allmänt mycket snällare imot mig själv . Idag har jag iofs haft ett litet ryck med att röra på mig så imorse var jag ute och powerwalka/sprang en runda på strax över 9 km sen åkte jag till stallet och red och nu ikväll var jag ute och gick min vanliga runda :) Skönt att känna att orken och motivationen till att motionera har kommit tillbaka! Nu ska jag snart bädda ner mig så jag är fit for fight imorgon. Känner att detta blev ett väldigt tråkigt inlägg men ibland blir det så.

Sov gott :)

-FridaStuhr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback