Nothing's gonna stop me now

2011-03-07 @ 22:37:52
Tro det eller ej men jag lever! Mitt liv går bara i 190 km/h just nu så har inte tänkt på att blogga. Jag är mår fin fint och livet rullar fortfarande på som det ska trots att jag är lite krasslig just nu.. I fredags lärde jag mig i alla fall en läxa och det är att man inte ska träna 2 ggr på en dag men 39 graders feber, tror mig man får det i nacken förr eller senare! Själv kunde jag tillslut inte stå på benen och blev så yr och svag att jag trodde att jag skulle spy eller svimma när som helst. Ibland finns det nackdelar med att heta Frida Stuhr och ha en lite för stark vilja ;)

Bildbevis på att det går att rida med hög feber




På tal om annat som gäller vilja så har jag konstaterat att saker som inte dödar en faktiskt stärker en! Efter en period på ca 1 år där jag förändardes så pass mycket att jag inte kände igen mig själv och mådde fruktansvärt dåligt av det har jag lärt mig av mina misstag och kommit tillbaka och känner mig starkare än någonsin. Det är en väldigt skön känsla att för en gångs skull faktiskt vara relativt nöjd med sig själv och sina handlingar. Tack och lov vaknade jag upp i tid! Nu satsar jag på att fortsätta i det spåret jag befinner mig i just nu och visa upp rätt sida av mig och bara vara mig själv. Skönt!
Såklart har jag ju mina dalar nu med men det måste man få ha, utan dom hade jag nog inte uppskattat saker och ting så mycket som jag gör just nu. Allt händer av en anledning, that's it


För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

- FridaStuhr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback