I'm on the right track baby, I was born to be brave!

2011-03-01 @ 22:56:51
Här har och händer det grejer för fulla muggar i mitt liv! Sportlovet var den bästa veckan jag har haft på fruktansvärt länge och helgen i Göteborg blev en väldigt lyckad helg med en hel del jobb och festande :) Äntligen är jag på rätt väg med allt! Hur underbart är det inte på en skala mellan ett till tio? Hundra enligt mig i alla fall. Den delen av veckan som har gått har spenderats i skolan och stallet med underbara människor och/eller hästar som får en på riktigt bra humör. Den senaste veckan har det bjudits på väldigt mycket skratt och leende från mig och det är ju så det ska vara.


Foto: Mathilda Ahlberg

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way!
<3


Samantha är riktigt rolig att rida nu , överskottsenergi till tusen och väldigt glad så hon ger en också massor av energi och glädje! Riktigt fin att rida idag och galoppombytena satt som en smäck idag, älskar min lilla duracell kanin(häst?). Hon har fått ett nytt schabrak som jag köpte i gbg och själv kom jag hem med ett par nya ridbyxor. Och på tal om ridning måste jag faktiskt erkänna att jag har varit väldigt nöjd med min egen insats i ridningen de senaste dagarna. Lyckades till och med rida utan stövlar eller chaps idag(glömde det hemma..) och för er som inte känner mig kan jag tala om att jag känner mig totalt handikappad utan det..Alltid kul att märka att man gör rätt och dessutom ser att det ger resultat. Eller så är det något speciellt med våra nya saker som får oss att känna oss som ett blivande WC ekipage haha ;) <3


Våra nya saker :) HL schabrak och JW ridbyxor :) Dåliga bilder tagna med iphonen menmen ni ser i alla fall vad det är


Hoppas ni andra har haft en lika bra vecka som mig! Sov gott.

- FridaStuhr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback