Time to face the truth

2011-06-15 @ 23:00:12
Tuff dag men samtidigt finns en viss lättnad hos mig. Att göra av med min stjärna är definitivt inget jag vill men med en kropp som inte håller och lite ont om tid finns det inte mycket att göra åt saken. Jag tänker inte lägga ner med ridningen men ta en paus och träna upp min egen kropp, ta tag i skola, körkort och andra saker i mitt liv och sen komma tillbaka och ha krafft till att ta mig någonstans. Gör om gör rätt med andra ord.

Blandade känslor..
Fina hjärtat <3


I övrigt har jag inte gjort något speciellt idag. Startade morgonen men en powerwalk med söte och mys och en god och nyttig frukost på det. Tummen upp för oss :) Ägnade resten av dagen åt en massa fix i stallet och sen hamnade jag på soffan en stund här hemma innan jag gick en sväng med bror och emmas vovve. Nu har jag chekat in i sängen och ska sova på en hel del saker och hoppas på att jag ser lösningar på saker och ting imorgon .

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback