Påväg hem

2011-06-25 @ 18:34:45
Är snart framme i ystad efter att ha åkt tåg i över 2h. Segt men datorn får rädda mig :) Eller ja, åka tåg är inte så segt men alla byte är. Åker i alla fall ner och hälsar på mormor och förhoppningsvis blir det väl grillning och mys med lisette och Co. ikväll med. Låter riktigt trevligt i alla fall :) Känner dock att jag måste käka, inte ätit något alls idag. Sådär bra.



Något som också är sådär bra är att jag inte alls kan fokusera på speciellt mycket så allt jag skriver blir bara en enda röra. Massa knasiga saker som händer i mitt liv just nu men allt har en mening och kommer bli till en fördel för mig senare men just nu känns det mesta bara jävligt tungt.  Ska bli skönt att komma hem till ystad, funderar på att köpa ett par nya löparskor där imorgon och dra ut på massa joggingrunder på stranden. Mycket roligare att jogga där än hemma i klippan, skönare miljö och bra underlag att springa på så att min knä inte fuckar upp totalt. Nu tänker jag slänga igång lite bra musik och halvsova den sista timmen som är kvar innan jag är framme i ystad.  Ha det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback