Maybe surrounded by A million people

2011-01-23 @ 23:10:20
Maybe surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home
Oh I miss you, you know



Jag har inte kännt mig såhär ensam som jag har gjort den senaste tiden på väldigt länge. Det gör ont. Minnen som jag  försöker förtränga kommer upp till ytan igen och man blir ständigt påmind om det förflutna.
Ända sen jag var liten har jag alltid varit 5e hjulet och mer eller mindre alltid utstött och till och med mobbad i perioder.  Jag kan väl säga som så att jag har gått igenom saker som jag önskar att ingen någonsin ska behöva gå igenom. Hade jag haft ork att skriva djupare om det hade jag gjort det men att skriva det jag gör nu är tillräckligt svårt men ibland måste man få saker ur sig. Fortsätter på detta inlägger om ett tag när allt inte blir en krock i skallen .
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback