i'll be standing tall again

2011-01-30 @ 23:20:34
I’m down now
But i’ll be standing tall again
Times are hard but
I was built tough
I’m gonna show you all what I’m made of


Jag har bestämt mig för att resa mig upp och komma tillbaka bättre och starkare än förr! Efter allt som har hänt mig de senaste åren kan saker och ting inte bli värre och det som inte dödar en stärker en. Right ? Som sagt är jag fortfarande långt ner i en dal men jag börjar i alla fall sakta men säkert försöka ta mig upp . Det är definitivt inte lätt men allt går om man bara vill göra det. En sak är säker och det är att jag inte kan förlora något på att försöka. (Sen att folk försöker att förstöra för mig direkt jag hade skrivit detta är ju en annan femma ? :/ )


I övrigt är jag glad för att det finns några underbara människor som stöttar mig igenom detta. Igår hade jag en härlig kväll tillsammans med Saga och Anton som bjöd på bio och sånt trevligt. En annan kanske hade tyckt att det var som vilken kväll som helst men i nuläget betyder de små sakerna väldigt mycket för mig. Att bara få vara sig själv en kväll och att för en gångs skull känna en viss trygghet.  Likadant med Samantha det är bara en häst för vissa men för mig är det en vän som ställer upp i allla läge, vi är ett tillsammans och att känna det igen är helt underbart. Löjligt tycker vissa men för att förstå en sådan sak måste man uppleva det bandet mellan någon oavsett om det är ett djur eller en människa. Även idag när jag blev fotograferad så fick jag vara mig själv och hade jävligt kul. Som sagt så är det de små sakerna som räknas för tillfället.



If my body was on fire, ooh
You’ d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby...
But darling I’ll still catch a grenade for ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback