11/2-11

2011-02-11 @ 12:40:06
Fredag och helgen är inledd med att bussjävlen till skolan gick i sönder men det var i och för sig ganska komiskt. Ikväll vet jag inte alls vad som händer.. Jag vill ha en myskväll och är inte alls festsugen men det enda jag vet är en utflyttningsfest. Och vad hände med mig förresten ? Jag ville festa 24/7 förr haha kanske har landat lite ? :) Just nu händer mest ingenting i mitt liv, jag har en vecka kvar i skolan sen är det lov, skönt! Samanatha är nästan igång som vanligt och jag ska nog starta en LB:2 i början på mars men allt beror hur på g vi är :) Inte lönt att stressa ju ? Om man ska fortsätta prata samantha så ska jag snart åka iväg och kolla hennes sadel och eventuellt köpa en dressyrsadel :) I hope so!


Fotograf: Mathilda Ahlberg

Varför känner jag mig så ensam helal tiden ? Kan bero på att två bitar av mig saknas men det går inte att göra något åt det. Det är jobbigt att sakna folk och våren är ingen rolig tid för mig då sen väcker så mycket minnen osv.
Det som inte dödar det härdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback