Fuck it.

2011-08-30 @ 18:45:57
Efter 4 dygns rent helvete börjar jag må lite bättre, dock långt ifrån bra. Fortfarande 1000 frågor som snurrar runt i mitt huvud om varför min kropp håller på som den gör men börjar få någon typ av klarhet i det hela nu i alla fall. Allt händer av en anledning och även detta antar jag, har blivit några erfaranheter rikare dessa dagarna och det tackar jag för. Dock kom dom väl på fel sätt men lika bra att fortsätta lära sig saker den hårda vägen. Nog pratat om det! Nu är det dags att jag börjar ta hand om mig på ett schysst sätt.



Ne men fuck it! Sjukskriven 2 veckor men var i skolan idag för sällskapets skull och passa på att göra de 3 första pärmarna på körkortet :) Körde massa traktor med och tro det eller ej med det var riktigt kul! Gick till och med bra :)


Sommaren 2011, 3 underbara månader men tyvärr har allt sitt slut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback