Tillbaka till verkligheten!

2011-08-25 @ 22:07:02
Efter en väldigt speciell sommar är man nu tillbaka i skolan och allt vad det innebär. Är riktigt motiverad till pluggandet nu och detta läsåret kommer bjuda på massa spännande saker! Denna veckan har det mest varit massa genomgångar av  de olika kurserna och deras mål och syfte och det har låtit bra i mina öron :) En annan sak som också har dragit igång är årets projekt som jag har riktigt höga förväntningar inför! kan inte säga mycket mer om det just nu men det kommer mer om det senare. En annan sak man inte får glömma är att vår klass är awesome. Bra människor och vänner på alla sätt och vis.
Summa kardemumma så är skolan igång och jag älskar det!



I övrigt så tja.. Det är inte så mycket mer än skolan just nu. Samanthas box är tömd och rengjord nu och det känns i hjärtat men hon har det bra hos Lina och kommer stå där tills hon blir såld. Jag har inte så mycket att göra efter skolan nu för tiden så försöker ta upp min egen träning igen på en nivå som gör att min värk inte blir värre utan förhoppningsvis bättre. Det är inte kul att leva med värk och inte veta varför man har det så om ca 1 månad ska jag iväg igen och ta nya prover. Innan det händer det i alla fall mycket trevligare saker, APU från den 5 sep och en månad framåt hos Gunnarlunda och innan dess är det massa småsaker som händer som förhoppningsvis kommer bli bra :) Nu är det dock tid för mig att försöka sova igen timmarna jag har missat de senaste nätterna.
Sov gott <3

"I väntan på tåget"
Foto: Mathilda Ahlberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback