I love you dad <3

2011-04-07 @ 22:50:26
I know an angel was sent just for me and I know I'm meant to be where I am!



Vila i Frid Kurt Stuhr
11/4 1958 - 7/4 2002
Förevig älskad och saknad


Jag finner inga ord, allt är bara så overkligt trots att det har gått så många år. Kommer man någonsin kunna förstå att ens förälder inte finns längre? Tror inte det. Något jag vet är att han alltid är med mig och kommer alltid att vara. Han finns i mitt hjärta och minnena kommer alltid att leva kvar. En sån underbar och snäll människa som pappa kommer jag troligtvis aldrig träffa igen. Det gör ont, fruktansvärt ont att veta att han är borta. Varje dag undrar jag hur mitt liv hade sett ut om han fanns vid min sida och framförallt hur vår familj hade sett ut. Allt kan förändras på en sekund, ett sista andetag och allt slutar. I samma sekund försvann även en stor bit av mitt hjärta.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback