Waste of time ;)

2011-04-11 @ 22:13:31
"Ät, sov, ta det lugnt och stressa inte!"
Vad gör jag? Äter iaf som jag ska men sover dåligt och stressar som ett as. Ta det lugnt vet jag inte ens vad det är! Rida, powerwalka eller springa ska göras varje dag, gärna alla tre sakerna med haha. Kanske borde börja tänka på min kropp men varför? Jag mår bra och varför ska kroppen hindra mig från att göra saker jag tycker om? Vaffan, jag lever bara en gång så lika bra att köra på och se glad ut :)



Framför kameran passar mig bättre än att vara bakom!

Idag har jag haft ännu en dag som börja rövdåligt och blev bättre. Kom inte upp ur sängen förrens vid lunch och efter det tog det ett bra tag innan jag blev människa. Jag kan ju tycka att det räcker att jag var/är yr och känns som att jag ska svimma när jag reser mig men nedå, lyckades göra något med ryggen inatt med så den smällde satan och idag gör den väldigt ont. Min vanligt tur haha ;) Det har dock inte hindrat mig från att sitta hos saga och dricka Chai-te och njutit av solen på henns balkong. Riktigt härligt! Jag gillar mitt liv, det är härligt och bra :)



Men, man kan ju vara både framför och bakom med som jag provade här!?

Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta och sälja min kamera. Det är roligare och stå framför den och dessutom är jag bättre på det. Min kamera ligger mest i sin väska och tappar värdet och används den så är det när mamma fotograferar när jag rider/i stallet och då är den ändå för komplicerad för henne. MEN, när jag väl får för mig att fotografera vill jag ju ha den? Men hur ofta händer det? Typ aldrig.. Innerst inne känns det ändå lite dumt att sälja den men tappade intresset som fan när den andra blev snodd/söps bort av en viss person. Och där kommer vi till hinder nr två, jag tjatade mig till kameran och fick den tillslut och den känns inte så jävla snällt att sälja den tackvare att jag vet om att personen i fråga la ut en hel del pengar på den. Egentligen hade jag bara kunnat skita i det tja, är nog mest en dålig ursäkt till att jag vill behålla den haha!  Vadå waste of time att skriva om en kamera?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback