Redhead

2011-04-09 @ 01:17:07
Vissa dagar blir inte som planerat men kan bli bra ändå! I natt fick jag sjukt mycket näsblod osv och imorse kunde jag inte stå på mina ben pga yrsel osv. Att överhuvudtaget försöka äta kändes lönlöst men tvinga i mig mat. Där sprack min dag, trodde jag. Visst, jag kunde inte åka till skolan, träna eller rida idag men istället har jag haft en mysig kväll med en underbar vän och det är aldrig fel :) Nu hoppas jag dock att jag ska piggna till och må bra imorgon så att jag kan vara med på shown i skolan osv men vågar inte hoppas på för mycket. Väldigt tråkigt att kroppen käftar imot mig så pass mycket som den gör men inte fan ska den få knäcka mig! Nu ska jag försöka sova, natti :)


 

btw, nu är jag rödhårig haha :) Eller ja, mörkrött/brunt beroende på ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback