In hopes you're on the other side talking to me too.

2011-04-05 @ 22:22:39
Alla har rätt till att låta tårarna rinna ner från kinderna ibland och idag är det min tur. Det finns en saknad inom mig som växer mer och mer för varje år och det värsta är att veta att man inte kan göra något åt det som har hänt. Av dom närmare 7 miljarder människorna på jorden var det just du som var tvungen att försvinna från oss. Varför? Du som älskade livet och allt vad det innebar slets ifrån det för tidigt. Vi fick låna en ängel och det var inte vilken ängel som helst utan världens finaste och bästa pappa. Det finns tusentals frågor jag vill få svar på men som jag aldrig kommer få svar på. Trots det hoppas jag på att få det en dag, för jag vet att vi kommer träffas igen!
Jag älskar dig och kommer alltid att göra det!
Pappa <3




Du gav mig allt ett hjärta kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback