2011, mitt år?

2011-04-14 @ 23:44:15
Är det mitt år ? Det känns i alla fall som det. Äntligen! Idag har jag bara gjort massa roliga saker. Skolan, stallet, shopping och saga. Saga och jag har hunnit med att göra en jävla massa skit i dag men det skriver jag om efter jag har visat er bilder haha.
Aja, redan i skolan började min dag ganska kul. Skulle egentligen ha körning med häst men eftersom jag har extrem jävla fågelfobi så våga jag inte det då där är massa höns.. Så istället blev det hoppträning på skeppet, Califano som han egentligen heter. Seg var han men nät vi väl fick upp farten slutade men en jäkligt tekninsk bana på 1.10-1.20. Askul med tanke på att jag kan vara lite höjdrädd då och då. När jag kom hem från skolan åkte jag till stallet och fixa samantha som låg och solade i hagen och tyckte det var perfekt att ligga ner och äta och bli kliad i pannan haha. Glidare ;)

Nu till ännu roligare saker, intern humor på hög nivå men bilden säger väl det mesta!? ;)




Nu snackar vi om att bjuda på sig själv! Under kvällen gick något jävligt snett och kameran åkte fram och säg vad vi inte gjorde. var ju tvungna att prova våra nya saker så dom sitter perfekt imorgon haha! Nörden och spöket, lady gaga och duvan, Kissen och kattjävlen. Kära barn har många namn! Hela kvällen gick åt till att prova kläder och fixa massa saker inför morgondagen. I love it!

Dags att sova, tandläkaren på morgonen och plåtning på kvällen. Sov gott, puss

Kommentarer
Postat av: th

halloj

vem är blondinen?

2011-04-15 @ 20:31:27
Postat av: Frida

Saga heter hon :)

2011-04-16 @ 08:52:41
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback