Söndagsmys!

2010-09-26 @ 22:42:37

Go kväll!

Ännu en vecka är slut och det har nog helt ärligt varit den bästa veckan på väldigt länge! Helgen startade i jönköping i fredags med Louice, Emma, Isabell och Josse. Shopping stod på schemat men det blev en hel del saker till på vägen. Köpte i alla fall en gersemi jacka som jag kan ha till våren. På kvällen bar det av in till Hbg för lite partaj, blev en rätt lugn men väldigt rolig kväll J Dock var jag sådär lagom pigg efter att ha varit vaken sen 06.00 ,jag brukar gå upp tidigare så är egentligen ingen ursäkt men efter en fullpackad dag där man inte tog lugnt många minuter så var man rätt trött på kvällen .

 

I lördags vaknade jag relativt tidigt och åkte hem från helsingborg och direkt upp till stallet, lagom sliten men fit for fight ändå. När jag kom hem från stallet så var jag tvungen att rusa in i duschen och göra vid mig för att åka på någon kusin sak i Rydebäck. Det var faktiskt kul att träffa mammas kusiner för har bara sett dom på bild eller träffat dom när jag var så liten att jag inte ens minns det. Trevligt folk med god mat och dricka. Var där från eftermiddagen till ca 23.00 då det blev vidare in till helsingborg för att åka hem. Dock så blev det inte alls så , slutade med att jag följde mamma till tåget och drog vidare även den kvällen. Träffade en hel del folk som jag inte hade träffat på ett jävla bra tag så hade kanon kul hela kvällen/natten utan en enda lugn stund .

Så för att summera allt har jag haft en riktigt kul vecka och helg, var som sagt den bästa veckan och helgen på väldigt, väldigt länge :D

 

Nu ikväll blev det ”söndagsmys” med pizza och film. Hade laddat upp med godis osv med men som vanligt somnade jag när jag kollade på filmen så det kom inte till någon nytta . Var jäkligt skönt att bara ha en dag att gå runder och lata sig på . Sov till typ 13.00 och vid 15.00 någon gång åkte jag till stallet och lullade runder där i väldigt många timmar utan att få speciellt mycket gjort. Gick mest runder och pratade och mös med Samantha.  Trevligt J

 

Sov gott !

2a träningstävlingen. Minne <3

(Rubriken på förra inlägget dvs ”what’s my state of mind?” tar jag i nästa inlägg ist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback