Nikon vs canon ?

2010-09-29 @ 13:42:41
Rummet är städat och pluggandet har börjat. Känns som att detta kommer bli en riktigt tråkig dag. Just nu sitter jag och kollar på kameror och inser att kreaktiviteten flödar när man inte har en chans att utnyttja den. Min förra kamera var en trogen nikon D40 som jag hade i ca 3 år innan den söps bort av en viss person. Fruktansvärt irreterande.
Så nu sitter jag och funderar på om man ska lämna nikon och gå över till canon ? Just nu har jag en sjukt stor lust att gå ut med en kamera om man säger så. Underbart väder, massa ideér och ingen lust att sitta inne . Nu ska jag fortsätta plugga matte och om ett tag ska jag åka till stallet och pussa på min stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback