:)

2010-09-30 @ 19:18:48
Puh! Har nyss kommit hem från skolan,stallet och vetrinären så har precis satt mig ner .
Var som sagt hos vet. med samantha idag och tack och lov så såg det mycket bättre ut idag :) Alltid skönt med förbättringar! Så hoppas på att min lilla stjärna är helt bra snart men vill inte hoppas på för mycket. Nu ska jag äta lite och slänga mig på soffan en liten stund sen blir det djurkunskaps plugg!

Anatomi
Fysiologi
Säkerhet
Matspjälkning
Njure
Nervsystemet
Kolik
Foderstrupsförstoppning
Akutvård
osv är det prov på nästa vecka så är en del att läsa ;)

Nu ska jag som sagt äts, slappa och plugga men uppdaterar nog lite senare ikväll! ha det :)

Kärlek <3
(och en fruktansvärt ful blondin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback