A lonely september ?

2010-09-20 @ 23:29:30
Ännu en måndag har passerat och jag har fortfarande inte fattat att det redan är september.. Det är tom. snart oktober.. Ångest!

Denna dagen har iallafall varit helt okej och jag har konstaterat att saker kan ändras över en natt och att man ska leva i nuet och uppskatta de små sakerna med.

Idag fick jag tex en trevlig liten sovmorgon :) Sånt kan man  inget annat än älska lite då och då.
I övrigt har dagen rullat på som vanligt med skola, häst och blablabla.. Samantha fick en ordentlig dos kärlek idag men hon gav nog dubbelt så mycket tillbaka, ännu en sak att uppskatta.
Annars har jag för det mesta spenderat dagen vi datorn och ma-boken och bara varit allmänt tråkig och osocial. Även de dagarna behövs fast hade varit trevligare med en bra film eller liknade :)
Nu ska jag försöka sova och sluta skriva för får inte fram ett skit som ni kanske märkte, bra en kladdig och rörig text som är jobbig att läsa ochinget vettigt kommer ut ur den..

Sov gott!




confused

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback