Skånetrafiken..

2010-10-26 @ 22:46:26
Tog mig till skolan idag efter många om och men. Tåget var inställt så fick stå i -5 grader och vänta på en ersättningsbuss i cirka en timme och innan den  väl kom till helsingborg och jag till skolan så hade halva dagen gått . Segt! Så idag HATAR jag skånetrafiken -.-
Fick i alla fall min skoljacka idag, inte så snygg men jävligt skön! Har även börjat läsa en ganska intressant bok på engelskan :) Slutade 12.00 idag så var hemma vid 14.00  så åkte upp till stallet då och lullade runder där till 19-tiden. Fick inte så mycket gjort men gjorde det vanliga och smörjde mina saker så var lite flitigt ändå. Och på tal om att vara flitig så hann jag inte med att gå ner och simma idag så fick nöja mig med att gå i 1½h timme. Hade hoppats på att jag skulle hinna både och men icke.

Just nu sitter jag och oroar mig för hur i helvete jag ska klara ma-provet imorgon :s har inte pluggat ett dugg och väldigt mycket handlar om träddiagram som är en av dom sakerna jag aldrig har lyckats fatta mig på. ILLA!! Nu orkar jag inte oroa mig över det längre. Är ändå försent att göra något åt det så går och lägger mig och väntar på att klockan ska ringa 04.15 imorgon..

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback