reason to cry

2010-10-07 @ 21:26:59
Idag är det ingen bra dag. Känner på mig att det kommer bli en sömnlös jävla natt.
Det snurrar i min skalle.. Det snurrar väldigt mycket. Jag är helt sjukt splittrad och vet inte ut eller in. Just nu sitter jag i alla fall och pluggar och har startat den första delen av mitt nya liv! Undrar vad jag har gett mig in på men det kan inte bli sämre.

Konstaterade nyss att det inte är så lätt att plugga och framför allt inte skriva en uppsats som ska handla om en pappa när det är en av dom sakerna som får mig att må allt annat än bra nu. Idag är det 8 år och 6 månader sen pappa gick bort. Så att sitta och skriva om en sådan sak huger ordentligt i hjärtat. Trodde att saknaden skulle lägga sig lite med tiden men istället blir den större och större för varje dag som går. En stor del av mig försvann den 7 april 2002 och den kommer tyvärr aldrig komma tillbaka. Hur mycket jag än önskar att den delen hade kommit tillbaka och hade gjort vad som helst för att i alla fall få en dag till med den så kommer det aldrig att gå. Tyvärr. Det är en sanning som gör något så fruktansvärt ont.

Looking at a photograph, the hands starts shaking,
Tears are falling so fast.
I will not get over that, the mainstay has fallen, he passed away.





I hope I'm just like you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback