Monday morning! (evening? )

2010-10-04 @ 22:03:17
Var för första gången på väldigt länge pigg när jag gick upp i morse. Sen att jag är mer levande än död ändå är ju en annan femma men jag var i alla fall inte sur. Var på djursjukhuset i förmiddags och det flöt på bra som vanligt men där var knappt något att göra och det är ju lite segt. Fast finns där "inget" att göra så kommer man på något att göra. Det värsta som finns är att bara glo.

Som sagt är jag riktigt pigg och glad idag så käften har gått i ett precis som min kropp. Var till och med ute och joggade en runda nu ikväll. Riktigt skönt förutom att man måste springa inne i byn nu i och med att det är mörk.. Har varit igång 14 timmar i sträck idag och har bara tagit det lugnt på tåget och när jag åt lunch så har väl varit en liten duracell kanin idag hehe :p Känns som att jag kommer ha träningsvärk imorgon.. Är så sjukt otränad nu att det är pinsamt. Hoppas lite muskler kommer fram när jag börjar rida igen. Har även planer på att börja träna själv med men tänker fan inte göra det sålänge jag inte har någon att träna med.

En gång i tiden var jag så duktig att jag både simmade, red och var ute och gick.. Red och var ute och gick dagligen och simmade några gånger i veckan . På den tiden var jag flitigt som en liten myra ;) Nu lät det som att det var evigheter sen jag var det men det är det inte. Känns bara som det.. Nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på tv en stund men först ska jag fixa en kopp te :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att jag tänkte på idag om vi skulle ta tag på allvar och börja simma någon gång :O

2010-10-04 @ 23:50:12
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback