Igen..

2010-10-24 @ 21:50:06
Det finns dagar man önskar att man bara hade kunnat starta om på nytt och radera all skit . Idag är en sådan dag.
Verkligheten har kommit ikapp mig ännu en gång och saker jag trodde hade försvunnit från mig och kom som ett brev på posten igen . Har verkligen inte haft ork eller lust att blogga osv men nu måste jag få ut lite tankar och därför skriver jag här.
Allt är bara en jävla röra i mitt liv just nu. Stress, stress och åter stress . Och för er som känner mig så vet ni vad det innebär. Inte så roliga saker. Jag försöker i alla fall göra det bästa utav situationen men orken räcker inte riktigt till och jag snubblar som vanligt på mållinjen. Det är en sak som får mig att må ännu sämre. Känslan av att misslyckas och inte räcka till. Jag har väldigt höga krav på mig själv och det är jag väl medveten om och klarar jag inte av mina mål så får jag en fruktansvärd ångest över att jag inte klarar det.  Det spelar ingen roll om vad det handlar om för jag känner likadant oavsett vad det handlar om.

Nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig.


Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect doesn't exist my little friend

Bilden är från igår på mig och min såkallade fruga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback