29 okt 2010

2010-10-29 @ 17:45:59
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.




Höstlov och november står och väntar vid dörren.. Det är rätt blandade känslor om man säger så . Jag är jävligt glad för att jag har klarat av "den första" delen av denna terminen och att saker och ting börjar lösa sig med tiden men samtidigt undrar jag hur detta håret har kunnat gå så fort!
Det känns som det var april igår !? Aja, det är skönt att detta året snart är slut och ett nytt och förhoppningsvis bättre år är på gång. Härligt :)

Per aspera ad astra -Genom svårigheter mot stjärnorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback