18 nov 2010

2010-11-18 @ 22:11:14
Ännu en bra dag har rullat förbi. Känns så sjukt skönt att sker och ting är som det ska nu.
Just nu sitter jag och fryser framför datorn efter en lång och härlig powerwalk med Bex och fika på gästis med Saga och Ellie. Har även hunnit med skolan, stallet och shopping idag :) Hittade en jäkla massa men köpte bara en tröja, skor och ringar. Kommer säkert upp bilder när jag har något av det på mig någon dag. Med andra ord en bra dag. Bara samantha som hade lite damp för hon inte fick komma in först men hon är min lilla stjärna i alla fall :)

Imorgon är det fredag och det är riktigt skönt. Dock blir det en lung och stilla kväll med film och allt mys det innebär för ska vara i ängelholm 7.00 på morgonen på lördag. Kan ju bli intressant att se hur fan jag ska lyckas stappla runder på en modevisning med ett knä som är sepe men vaffan, det kan inte gå mer än dåligt och då bjuder jag på det ;)

På tal om absolut ingenting så insåg jag nyss hur viktig musiken är i mitt liv. Jag har aldrig spelat något själv om man inte räknar med dom få låtarna jag kan spela på bas. Trots det är musik en stor del av mitt liv. Allt från att sitta i en replokal till att gå med headsetet i öronen är härligt. Alla möjliga känslor och tankar kan bli både bättre och sämre av musik. Fattar egentligen inte varför jag skriver detta eftersom det bara blir en soppa av min text men kände att jag ville berätta det.

Dax att bädda ner sig i sängen med lite musik igång på spotify och sova. Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig :)






Go on and close the curtains
cause all we need is candle light
You and me and a bottle of wine
going to hold you tonight
Well we know I'm going away
and how I wish, I wish it weren't so
So take this wine and drink with me
let's delay our misery

Save tonight
and fight the break of dawn
Come tomorrow
tomorrow I'll be gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback