Från och med du..

2010-11-04 @ 22:53:16
Vissa saker gör så förbannat ont och denna saken är en sådan.
Jag står inför ett beslut jag hade hoppats på att slippa ta. Det gör ont. Fruktansvärt ont. Jag vet att jag antagligen måste göra det men vet fan inte hur jag ska klara det. Mitt liv kommer förändras totalt när jag väl har bestämt mig och att ta ett beslut om något man älskar är allt annat än lätt men snart kommer tyvärr den dagen att komma. Finner inga ord längre samtidigt som jag bara vill skrika ut allt jag känner!

en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din



Kommentarer
Postat av: Ida

Säg till om det finns något man kan hjälpa dig med, vi kan ta en fika och bara prata om du vill det.



Kram kram

2010-11-05 @ 08:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback