28 nov 2010

2010-11-28 @ 10:57:48
Första advent.. Känns väldigt märkligt för det var nyss vår ?  Månaderna mellan april-oktober gick så sjuklig fort så verkligheten ar väl inte hunnit ikapp mig inu :p Eller så kan det bero på att jag inte hade the time of my life under de månaderna . Fyfan , tack och lov är det över nu :)
Aja, det är i alla fall första advent vilket betyder att julen står runt hörnet och väntar. Känns som att jag kanske ska börja köpa julklappar? Fast det funkar utmärkt att göra det lillejulafton med! :)

Just nu sitter jag bara och väntar på att jag ska åka iväg och jobba och fixa med samantha. Drygt och kallt men ibland måste man göra någon nytta med! Ska stå i kiosken på julahoppet = kallt. Slänger ihop ett inlägg senare ikväll med. Kände att jag gjorde detta för att fördriva tiden lite och det lyckades jag med :)

Såhär ser mitt knä ut nu. Det blåa har lagt sig och blivit rödaktigt men det är fortfarande svullet och äckligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback