25 nov 2010

2010-11-25 @ 22:42:42
Hopp i helvete vad halt det är ute!
Har precis varit ute och gått i 3h med ett värkande knä sen jag halkade imorse men sen har det inte varit mer med det tills jag halka precis innan jag gick in i trappen och smällde det en gång för mycket. Så blir troligtvis akuten imorgon för det svullet och jag kan inte lägga någon vikt på det . Aj! 

Annars har dagen varit bra. Sov igenom halva skoldagen men har på någon höger ändå hängt med i vad som sas på föreläsningen . Farligt att ha föreläsning på förmiddagen haha. Melinda har till och med lyckats fotta mig när jag sitter rakt upp och ner och sover. Lyckat Frida! Fast har lyckats plugga in ekonomin tills imorgon och skrivit klart ett arbete så känner mig relativt duktig ändå . Nu ska jag sova och lägga in bilder på datorn . Passade på att fotografera samantha i snön idag och fick några riktigt fina bilder på henne :)




Old.. Men snö :)

Kommentarer
Postat av: Louice

kan du inte fotta några fina foton på ottoman oxå nästa gång du har kameran med dig? :)

2010-11-26 @ 00:39:15
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback