So lucky so strong so proud!

2010-05-14 @ 23:24:13
Puh, har varit igång från 10-22 idag :p Först jobbade jag sen var jag i stallet väldigt länge!
Har fixat lite saker inför morgon dagen, ridit igenom programet, putsat lite och varit allmänt flitigt ;) Efter att jag hade ridit igenom programet red jag ut en sväng med Louice, riktigt skönt väder och samantha var riktigt duktig och tyckte det var superkul :) Imorgon ska jag rida LB:2 så det är väl bara galoppen som inte är helt 100! Lite för ivrig så är mest överallt och ingenstans! Men vaffan, bara vi har kul så är jag nöjd. Det är dessutom min tränare som dömer så det tycker jag är ganska kul eftersom att hon får se oss på ngt annat sätt än just på träningar. Nu sitter jag och älskling och kollar på american pie... eller ja, jag sitter vid datorn och han spelar gitarr. Myspys.


I love you <33


Kommentarer
Postat av: Louise

sv;

Ja, riktigt snygga saker ! :)

2010-05-19 @ 07:00:11
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: marie

den bilden va riktigt fin :)

2010-05-26 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback