Snart är gränsen nådd.

2010-05-27 @ 23:53:24
Inget funkar och allt går bara åt helvete hela tiden .
Har i princip ingen ork kvar och den lilla orken jag har kvar sugs sakta med säkert ur mig .. Skolan har stressat isönder mig totalt på flera olika sätt så jag har tappat verkligen allt. Jag är bara ledsen, irreterad och allmänt förvirrad hela tiden och det blir inte bättre av att inget annat runt om kring fungerar. Men det är väl jag själv som ställer till det.. Vem fan vill vara med en ful och äcklig och störd människa ? Att allt är mitt eget jävla fel hela tiden är ju en sak man får höra x ntal ggr varje dag och det kanske stämmer.
Men jag orkar inte bry mig längre.

Var är alla vänner osv när man väl behöver de ?!


Kommentarer
Postat av: bonnie & sandra

Livet är jobbigt ibland, men får försöka tänka på dom bra sakerna. Du är en bra och fin tjej, ta hand om dig KRAM

2010-05-28 @ 00:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback