Lung och skön dag :) (och ett rörigt inlägg, sorry!)

2010-03-30 @ 02:38:48

Då var första dagen på detta lovet över.

Har inte gjort så mycket mer än sovit bort halva dagen, varit i stallet och bakat med älsking :)

När mamma kom hem körde vi och tog in hästarna sen vidare till munka och köpte nya boots till samantha, jag är en liten kyckling och hade helst lindat in samantha i bomull :p Vet iofs inte om mamma är snäppet värre.. Fast det är mest med att skämma bort henne med mat.. "Samantha vill ha en liiiten tuss hö, hon vill ha det och det blablabla " .. Eller som när det blev lite för kallt i vintras och samantha frös lite körde vi och köpte ett nytt täcke isf att bara lägg på ett till.. Hon är bortskämd =) Tänk om man hade varit likadan imot sig själv! Då hade man nog inte klagat speciellt mkt :p

 

Efter vi hade varit i munka så fortsatte jag med resten i stallet osv. Samantha vilade idag så pysslade med henne ett bra tag istället.. Ska nog få hem en dressyrsadel jag kan prova i några dagar och se om den passar oss :) Jag har ju blivit en dressyr nörd Innerst inne är det fortfarande hoppningen som ligger mig varmast men får anpassa mig efter samantha. Eftersom hon ligger efter så pass mycket i sin utb. så har vi inte kommit igång med hoppningen inu med det kommer väl det med. Hoppas jag iaf!

När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen gick jag hem till älskipälski. Vi bakade muffins och kollade på flickan som lekte med elden . Helt okej film men män som hatar kvinnor var bättre :)(kollade på den igår). Vi hade iaf en riktigt mysig kväll idag igen. Film, mys, muffins och tända ljus osv är inte helt fel! jag är faktiskt jävligt bortskämd! Iaf ibland :p

Men nu måste jag sova så jag kommer upp lite tidigare imorgon, ciao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback