I'm down but not dead!

2010-03-03 @ 00:21:25

I'm down but not dead!

Jahapp, jag har varit hemma idag också..Igår kväll fick jag svårt för att andas osv pga panikångest eller ngt .. Så var vaken i princip hela natten så orkade inte gå till skolan. Dock har jag fortfarande feber och allt skit som jag skrev igår. It's not fair :/ varför är det nästan alltid jag som är sjuk/mår dåligt osv? Det är nästan som att jag inte får må bra av någon skum anleding. Men jaja.. Idag provade jag att rida trots att jag skrev att jag inte skulle det.. Det gick som det gick.. Inte så lätt när man är yr och hostar som en idiot men fungerade ändå helt okej :) Nu i efterhand hade jag därimot inte gjort det, mår ju inte direkt bättre pga av det xD Lätt att vara efterklok!

Nu ikväll kollade jag iaf på film med älsklingen, american history X. Myspys och filmen var bra, den väcker en hel del tankar hos en . annars har det inte hänt så mycket mer idag, har mest tagit det så lungt jag har kunnat så jag orkar med skolan osv imorgon. Sjukt jobbigt att vara hemma från skolan för man missar så jäkla mycket saker! Fast nu kallar sägen på mig, sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback