Bruuuuuummmm! 3e gången gilt för 850n

2010-03-17 @ 23:42:58

Tjoho!

Hoppas alla få men kära läsare mår bra idag !? :) Som ni kanske ser på min rubrik har det med bilar och göra.. Idag fick mammas vita och slitna 850 få sin 3e och sista övningskörare bakom ratten. Tro det eller ej med det gick faktiskt riktigt bra. Endast 1 motorstopp(som iofs fick mig och mamma till att börja böla av skratt, så går det när jag blir förbannad på mig själv..) aja, när jag väl lyckades starta så gick det finfint. Klarade tom att växla och sånna saker :) Yes, jag är stolt för dom senaste åren har alla dött bara jag har nämnt ngt med att övningsköra. Mammas brumbrum bil var iaf kul att köra(inte för att jag har kört ngn annan men iaf).. Tråkigt nog får jag vänta 5 månader tills jag FÅR övningsköra på riktigt men undertiden får vi väl hålla till mitt ute ingenstans ;)

annars har det inte hänt så mkt.. Hade nat. prov i eng igår och det gick nog helt okej.. Och samantha har tappat en sko så hoppas att hovis kommer imorgon så att jag kan träna för lottie på fredag, Vill verkligen det för hon är riktigt trevlig att träna för :) Ikväll har jag vatt ute en runda med My och Sigge(evelina) trevlig. Sen fixade jag lite mat till mig och min fina älskling <3 Har även fixat lite till lördag, det kommer bli awesome :D Hittade även filmer på mig och lacci från perstorp sommaren 06.. bara några få klipp på ca 4 sekunder men ändå.. att få känna känslan av just den ritten gå igenom kroppen är så.. jag finner inga ord! Den ponnyn var mer än en ponny , han var allt! <3

Just nu är jag därimot ruskigt trött, mår inte speciellt bra och är jävligt irreterad ..hade egentligen velat spy ut mig massa skit med tänker inte göra det här, tänker inte sjunka så jävla lågt.

Men nu ska jag sova och hoppas på att hovis kommer imorgon och att jag mår bra :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback