Ännu ett sent inlägg!

2010-03-31 @ 01:15:00
Jahapp, vad ska man säga om denna dagen då ? Var riktigt nere ett tag men löste sig ganska fort igen. Gick ut en runda med Tobbe som jag inte har pratat med på evigheter så fick prata av mig lite. Alltid lika skönt att kunna göra det! Alex är iofs den som har fått mig på helt klart bäst humör iaf! Vi har lagat lite mat, sepat oss som vanligt och myst framför tven idag igen. Ikväll kollade vi på den tredje filmen ur millenium-triologin, alltså luftslottet som sprängdes. Tycker helt klart att män som hatar kvinnor(den första filmen) var helt klart bäst men flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes var ändå två bra filmer :) Rekomenderar faktiskt alla att kolla på dom om ni inte redan har gjort det. Jag var efter som vanligt och hade inte sett dom förren nu, trots tjat från allt och alla att man måste se dom :p

Nu ska jag och älskling bädda ner oss i sängen, hoppas inte alex väcker mig när han sticker imorgon :p Men tja, hela världen blir inte förstörd om han gör det.. Det är bara mitt (morgon)humör som kommer explodera om han gör det :p

Aja, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback