How to save a life

2010-06-20 @ 12:06:46
Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Någonstans på vägen förlorade jag en vän, en förälder.
Hade jag bara visst hur jag skulle rädda det livet hade jag gjort det. Livet blir inte alltid som man har tänkt sig men något jag därimot vet är att pappa är med mig hela tiden och har en hjälpande hand i mitt liv. Så många gånger jag har varit med om saker som hade kunnat sluta i det värsta och kommit undan med småsaker eller utan något alls. Jag har haft en himmla änglavakt i många situationer och jag vet vem det är.

I love you Dad <3


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Fridas vår såld tyvärr, frågade för en vecka sen kanske. Men hittade en idag då slipper mer panik,hihi!

2010-06-20 @ 14:28:28
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback