ÄNTLIGEN!

2010-06-11 @ 00:15:28


Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free


Jag säger bara äntligen! Imorgon är det den dagen jag har väntat på väldigt länge, att gå ut grundskolan och få starta livet på "nytt". Det är trots allt med en tår i ögat jag kommer gå ut imorgon med den lär troligtvis mest bestå av lycka och en otrolig lättnad. Dock är där några personer jag kommer sakna och även några lärare som har stöttat mig mycket de senaste åren.
Men steget över till gymnasiet och ett steg närmare verkligheten ska bli otroligt intressant och framförallt KUL! En ny start på livet, lämna skiten bakom sig och bara se en bättre framtid ;)

och, ge mig sommar och sol nu!!!!!!



FridaStuhr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback