Here I am and this is me ?

2010-07-26 @ 02:37:03
Då sitter man vaken ännu en natt, jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt idag men det gick ju som det gick :p
Samantha var sjukligt fin att rida idag och imorgon ska vi förhoppningsvis på pay and jump. Så hoppas att någon kan ställa upp och hjälpa mig lite.

I övrig händer det inte alls speciellt mycket, bor man i klippan vilket jag gör så får man helt enkelt vänja sig vid att det mesta är helt dött här! Dock så finns det trots allt en hel del trevliga vänner :) En sak som nyss slog mig är att om cirka en månad börjar skolan igen, känns trots allt ganska bra . Jag kommer börja på Helsingborgs ridgymnasium och läsa till djurssjukvårare där. Ska bli väldigt intressant och troligtvis väldigt lärorikt! Det ska dessutom bli väldigt skönt att komma ifrån klippan lite, jag är fakiskt trött på det mesta här och känner att jag inte riktigt passar in någonstans, tråkigt men sant. En hel del personer har försvunnit ur mitt liv den senaste tiden på både gott och ont.
So.. Here I am and this is me?
Jag vet inte riktigt vilka man kan lita på längre och varför isf men som sagt, here I am and this is me. Accepterar och
respekterar folk inte mig och mitt liv mm. behöver dom helt enkelt inte finnas i mitt liv i heller :) Men vem är jag egentligen ? Inte en jävla aning mer än den jag är ;)


Poison my sight while you kiss me goodnight

FridaStuhr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback