Var försvann denna helgen ?

2010-01-31 @ 19:58:41
Ännu en gång är det en tråkig söndag! Var försvann helgen?
I fredags var jag och älsklingen på rackis, blev vars en plankstek och massa skitsnack. Det var iaf riktigt gott!
Efter det kollade vi på film och kränge i oss godis och, tro det eller ej(!) FRUKT. Iofs med vit choklad över, hehe.
Även Marie och Emelie kom upp en runda och snackade lite skit. Sen var den kvällen över, blev iaf en riktigt mysig kväll :)


Igår var det en helt sjuk dag, från att må så jävla dåligt att man bara vill dö ----> må bra ---> böla av smärta ---> SEPE KUL :p

Trodde verkligen att den dagen skulle skita sig totalt, det gjorde den iofs på ett sätt då jag skadade knäet, IGEN. Så nu är det blått och svullet, shit happens. Är man envis och ska upp och rida trots att jag hade ont redan innan får man skylla sig själv. Blir trots allt en runda till farbror doktor imorgon :p

Senare på kvällen blev det 20års fest hos emma, helt oplanerat men superkul. "Studsmattan var en hit". Så det blev en riktigt lyckad kväll med trevligt folk och ja, allt var kanon! :)

Just nu sitter jag (som vanligt på söndagskvällar) hos alex och ska snart börja göra mat så den är klar tills han kommer hem från träningen. Blir spagetti och köttfärssås idag!
Det var nog allt för denna gången.



Just nu vill jag bara ha sommar och SOL så man kan va brun och fin ;D
Turkiet september 2009



Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Usch vad tråkigt att du skadat knät...vi får fan ta å rida tillsammans sen när de blivit bra...evigheter sen nu.

och då får vi ta å hoppa :D

2010-01-31 @ 20:09:07
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback