Taggarna utåt!

2010-01-27 @ 18:28:35
Taggarna utåt är precis vad jag har idag, snöstorm och skit gör min riktigt irreterad!
Det är väl onödigt att det skulle komma nu, precis när jag har börjat rida osv igen !? All snö är bara ivägen, kallt, blött och halt. Menmen, that's life. Dock hade det varit jääääävligt skönt att bo i något varmare land på vintern, slippa all snö och slask osv.

I övrigt har det inte hänt så mycket, har bara färgat mitt hår och lite sånt . Så ÄNTLIGEN är det platinablont(eller kommer bli efter duschen ikväll, jag <3 silverschampo!) riktigt trevligt iaf. Mitt matteprov gick sådär, slarvfel som drog ner betyget men blev iaf ett VG. Hade kunnat gå bättre och betydligt mycket sämre.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska köka vatten och dricka en stooooor kopp te. MEN, det är ju så jävla jobbigt att resa sig och gå till köket och göra det :p

Nu ska jag iaf mysa lite med Älskipälski :) Som jag förövrigt har varit tillsammans med i 11 månader idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback