Stress

2010-01-19 @ 01:20:26

Denna veckan är så jävla stressig så allt är bara jobbigt, blir fel osv. Är det ngt jag inte tål är att stressa med saker som jag ställer krav på .

Liksom såhär ser min vecka ut

Tis: Tyska glosor
Ons: Kemi, kunna en jävla massa begrepp.
Tors: Ma-prov(som dessutom är väldigt viktigt )+ tyska glosor
fre: Eng, gymnasiet valen ska va klara!

och nu är jag ändå helt säker på att jag har missat ngt :s Ser inte ut att vara så mycket men när man både har väldigt höga krav på sig själv och väldigt mkt att göra även utanför skolan blir det en total krock i skallen.
När man dessutom bor i en lägenhet man inte klarar av att sova i och får ca 3 h sömn per natt resulterar det också att man inte orkar lika mkt som man borde då man givetvis inte är utvilad, man äter inte spec mycket för det tar imot osv. Och pga det blir jag negativ och depp som antagligen märks här.


Ne, nu ska jag försöka sova IGEN! lär väl somna om några timmar.

Sorry för ett väldigt tråkigt och segt inlägg men bättre än inget :p (iofs skriver jag alltid bara tråkiga saker som ingen bryr sig om)

btw, så har jag och alex 11 månader idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback