My wena - Min frida!

2010-01-24 @ 00:41:58
hennes namn är frida
tja har du sätt henne
alla tycker att hon är fantastisk
hon blir lite avundsjuk
när jag tittar in dem snygga brudarna

hon behöver så jävla mycket uppmärksamhet
hon hänger alltid runt mig !

lilla frida är ensam inatt
hon gråter när jag släcker lampan
hon är bara glad när jag håller henne nära !
ta en titt på min frida !

min lilla frida
drottningen av scenen
och alla killar blir avundsjuka
hon är så len
jag kan inte sluta röra henne
ända sen dagen jag träffa henne !

hon får dit hjärta att slå fortare !
med en blinkling av ögat

lilla frida är ensam inatt
hon gråter när jag släcker lampan
hon är bara glad när jag håller henne nära !
ta en titt på min frida !

ibland kan hon inte sova om nätterna
och jag vaknar och hon kollar på mig
hon myser sig in riktigt nära
när det är kallt ute
och hon gillat att skryta när vi går på stranden
hon är svag för lyckliga slut
vi håller inte alltid med varandra
men hon är alltid här med mig !

lilla frida är ensam inatt
hon gråter när jag släcker lampan
hon är bara glad när jag håller henne nära !
ta en titt på min frida !



TEXT AV BFS ÖVERSATT AV: ROBIN, TOBBE OCH FRIDA !!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback