Kattmat, eller just det skolmat!

2010-01-28 @ 11:55:57

Just nu sitter jag och äter 2 goda mackor! Skolmaten, även kallad kattmaten lockade inte speciellt mycket idag.
Har precis haft tyska och fick 25 nya glosor.. Jag hatar glosor ;) Men vaffan, jag är lat och det där med att plugga glosor är inte min grej. Bättre att kola på dom 5 min innan lektionen börjar, eller vad säger ni ? :)

När jag slutar ska jag försöka halka upp till ridhuset och rida, misstänker att samantha har liiiite för mycket överskottsenergi idag :p Är ju faktiskt ganska fint väder idag så man fåtr ju passa på att rida då..
Eller vaffan, samantha ska ja skos idag. 10 p till mig, en jävla tur jag kom på det nu iaf xD
Men kanske hinner rida iaf :).
Nu ska jag hämta mer dricka i kylen som står ca 50 cm från mig.


FridaStuhr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback