Upp och ner !?

2010-02-11 @ 22:33:36
Hmm, vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen.
Ganska upp och ner :/

Åkte iaf ut till stallet och städade skåpet och smörjde alla mina saker, flitiga Frida var i farten! Efter det åkte jag hem till alex och myste lite innan det var dax för en lång promenad tillsammans med Zophie. Precis när jag kom hem så ville TobbE också ut och gå.. Så har gått runt klippan 2 ggr idag, alltså har jag gått i 2½ h plus att jag gick från bussen till stallet med!
Som sagt, flitiga Frida ;) Känner mig iaf mkt bättre nu efter att ha pratat av mig ett bra tag.  Imorgon blir det iaf skolan och stallet sen kvällen är bara ett stort ?-tecken. Misstänker att jag och alex hyr en bra film och äter något gott =) Tråkigt att inget händer i helgen men jaja, jag får väl hitta på ngt så att man inte blir någon äcklig latmask som bara ligger i soffan!


Nu ska jag iaf lägga mig i sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback