Te :)

2010-02-18 @ 21:43:22
Inte gått att blogga på ett tag, liiiiiite irreterande :p

Det har inte hänt speciellt mkt dessa dagarna, jag har bara varit i stallet, skolan och hos alex. Har tom pluggat lite de dagarna som har gått, de ni! Det är inget jag säger allt för ofta att jag har gjort :p
Nu har jag iaf precis druckit en kopp te och färgat alex hår. Sååå skönt att ha ro i kroppen igen, 3 av 4 prov är avklarade alltså har jag inte lika mkt jobbiga saker framför mig, snarare tvärtom! Imorgon börjar mitt sportlov som förhoppningsvis ska bjuda på lite roliga saker, ett år tsm med alex och jag ska börja rida i helgen tänkte jag. Det med ridningen får vi se hur det går, allt beror på mitt knä men oavsett hur det känns så ska jag iaf rida ngn dag i veckan så jag kan vara igång ordentligt till våren så jag förhoppningsvis kan börja tävla till sommaren! :)
På tal om sommar, det är något jag vill ha NU!!!! Idag snöar det igen och det har dessutom kommit ganska mkt, jag får fan panik på all jävla snö :s Jag vill bara att den ska smälta bort så man kan möta våren och sommaren snart..



Idag är det 1 år sen jag och Alex fick upp ögonen för varandra!
Jag älskar dig <3

Turkiet 2009

Läs! http://fridastuhr.blogg.se/2009/july/3.html









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback