So lucky, so strong, so proud ?

2010-02-02 @ 00:21:29

Now, what would you think of me now?
So lucky, so strong, so proud?


Då var även denna måndagen över, alltså en dag närmare helgen!
Det är ganska sjukt att man alltid mer eller mindre räknar ner till helgen. Fast det är ju inte så konstigt, det är ju veckans höjdpunkt ;)

Idag har jag iaf varit i skolan och hos läkaren med knäet.Troligtvis har jag en ligamentskada i knäet så ska röntgas osv innan jag får reda på vad det är . Så himmla jobbigt att gå och vänta på en sån sak, jag vill ju veta vad det är NU!!
Blev inte ett dugg klokare på vad det kan vara mer än som sagt ev. en ligamentskada och att jag bara får simma och promenera..
Jag som ville rida men fan heller, iofs hade jag inte klarat det nu pga smärtan men ändå. Jag VILL!

Men det är väl bara att rycka upp sig och hålla humöret uppe :) Nu ska jag iaf sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback