hbg med julia :)

2010-02-13 @ 23:26:34
Har precis kommit hem från HBG med julia, stack dit och snackade och käkade. Mycket trevlig :)
Annars har det inte hänr mycket mer idag än att jag har varit uppe hos min fina stjärna Samantha och pussat lite på henne. Har just nu en tjej som hjälper mig med ridningen undertiden jag är skadad osv därför är jag inte lika mycket i stallet längre. Skönt att slippa ha dåligt samvete för att hon bara står och hänger i boxen och har tråkig. Så som sagt, skönt att veta att hon är igång och att det funkar bra mellan marie och henne!

Just nu veet jag dock inte riktigt vad jag känner, mitt liv är ganska upp och ner just nu . För 30 min sen var jag hur glad som helst och nu känns det bara typ... kasst :s Ännu en gång är man sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback