God Morgon

2010-02-16 @ 08:27:46
God morgon!

Jag är helt chockad över mig själv, jag är uppe i god tid! Det var ett bra tag sen jag var uppe 1½ timme innan skolan börja. Så nu sitter jag här med datorn i knäet och kollar på tv osv. Har ingen större lust att gå till skolan, har blivit så sjukt skoltrött igen :s Menmen, bara att bita ihopa och gå dit. Har Idrott och hälsa prov idag som jag inte har pluggat på för glömde pappert hos alex...Inte så bra :s

Hoppas denna veckan går snabbt för jag vill ha lov nu! Är helt slut och stressad så minsta lilla sak gör mig ledsen eller arg. Det är jävligt jobbigt :/ Jag fattar inte varför jag alltid är så jävla känslig.. Kanske för att det alltid händer något runt om mig på ett eller annat sätt!? aja, inget att göra åt saken men inte så kul att va hur glad som helst ena sekunden sen räcker det att jag kollar på ex facebook eller ngt och ser ngt där så blir jag ledsen på 2 röda .. Som sagt, lov nu tack! Men vem vet om det hjälper, misstänker att jag bara kommer sitta hos alex eller hemma. Ska iaf försöka rida lite så jag gör något jag tycker om :)

uppdaterar kanske ikväll...



Ge mig sommar, sol och glädje!
Sommaren 2008?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback